Donderdag 24 juli Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kampong Dollah, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu Donderdag 24 juli Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kampong Dollah, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu

Donderdag 24 juli Kuala Lumpur

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel

24 Juli 2014 | Maleisië, Kampong Dollah

Lieve allemaal,

Vandaag ging al vroeg de wekker, ondanks het de verjaardag was van de kleine prins in de familie. Na een heerlijk luxe ontbijt, zijn we lopend vertrokken naar de Petronas Twin Towers. Aangekomen bij de Petronas Twin Towers zijn we met de lift naar boven gegaan. De 1e stop was bij de glazen brug tussen de 2 gebouwen in, 170 meter boven de grond. Na een kwartier van dit uitzicht en alle indrukken ervan hebben genoten zijn we weer naar de lift gegaan, verder omhoog ! Van de 88 verdiepingen mochten wij tot de 86e verdieping omhoog. In totaal is het gebouw 452 meter hoog. Na ook 20 minuten op de 86e verdieping te hebben genoten van het prachtige uitzicht over de stad! Toen we weer beneden waren, even lekker wat gedronken op een terrasje onder de Petronas Twin Towers. Daarna zijn we met de hop on hop off bus mee gegaan, om de stad te leren kennen ! Na een tour door de leuke stad zijn we even naar een shopping mall geweest Palviljoen, de mooiste van Kuala Lumpur! Daarna zijn we op de bus gestapt naar China Town, in China Town was het onwijs druk met mega veel kraampjes, en merkspullen ?!! En onwijs gezellig ! Toen zijn we in de taxi gestapt terug richting Petronas Twin Towers, waar we heerlijk hebben gegeten en genoten van een prachtige watershow ! Allerlei kleuren, verschillende waterstralen in een grote vijver onder de Petronas Twin Towers. Daarna hebben we de taxi naar het hotel genomen en nog wat gedronken in de lounge. Terug op de kamer had mijn kleine broertje het idee om de kleren van mijn vader aan te trekken .... ! En het kan natuurlijk niemand anders dan onze Chiel zijn die even in de kleding van zijn vader, alleen naar de avondwinkel loopt tegenover het hotel wat chips te halen, en vervolgens weer terug komt of er niks aan de hand is en het de normaalste zaak van de wereld is.
Nu gaan wij lekker ons bed induiken!
Liefs,
Tessa en de rest van de globetrotters !

• 24 Juli 2014 - 18:38

Marieke:

gefeliciteerd met Chiel
    Leuk om jullie te volgen
    Geniet ervan
    Groetjes Marieke en Jan

• 24 Juli 2014 - 20:07

Lea Van Rossum:

Ha Chiel ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. En volgens mij heb je je
    ontzettend slank gevoeld in de kleren van je vader!!! Het is eigenlijk geen vraag maar
    een "weten".
    Slaap lekker.
    Liefs

• 24 Juli 2014 - 21:43

Nora:

Ha Globetrotters, dat klinkt goed allemaa! Al veel gezien.
    Leuk hoor die verhalen. Mooie verjaardag zo Chiel, en ik
    had je weleens in de kleren van je vader willen zien....
    Doet papa nu jouw kleren aan? (das een uitdaging Maarten!)
    Groetjes de Olijfjes.

• 24 Juli 2014 - 21:55

Marianne:

Dapper hoor, nog maar twee dagen op pad en dan al meteen twee verslagen online geplaatst.
    Dat schept verplichtingen voor de rest van de vakantie!
    Chiel nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groet Marianne&Nico

• 25 Juli 2014 - 17:21

Cock:

Lieve allemaal,

Chiel van harte gefeliciteerd en te laat maar niet minder gemeend!
    Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan en vooral de foto's weer leuk om te zien.
    Gelukkig zijn jullie veilig over gekomen.
    Geen zorgen over de vriezer wij zorgen er voor.
    Genieten jullie van alles daar.
    Liefs en dikke knuf van ons,
    Jos en Cock.

• 25 Juli 2014 - 17:35

Wim En Johan:

Hallo vliegende Hollanders,

Chiel, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en excuus.... dat ik in eerste instantie je moeder gefeliciteerd heb. Je moet het maar zo lezen: gefeliciteerd met zo'n moeder!! Denk dat ik er zo aardig mee weg kom...... Weer leuk om te lezen hoe jullie deze dag weer door gebracht hebben, veel nieuwe indrukken opgedaan, lekker relaxen op een terrasje, een goede mix van een leuke vakantie.
    Leuk geschreven Tessa.

Veel plezier verder en tot snel,

Knuffel,
    Johan&Wim.