Van Melakka naar de Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu Van Melakka naar de Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu

Van Melakka naar de Cameron Highlands

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel

28 Juli 2014 | Maleisië, Cameron Highlands

Maandag 28 juli 2014

Hi lieve vrienden en familie !

Vandaag zaten wij om 7 uur aan het ontbijt, voor een deel van de familie van Rossum was dat een hele opgave om zo vroeg fris en fruitig aan het ontbijt te zitten. Na een lekker ontbijt zaten wij om 8 uur in de auto richting de Cameron Highlands. Na wat wachten voor de stoplichten met rijen "verklede moslims"op de achtergrond de luidsprekers van de moskeeën vanwege het einde van de Ramadan, zijn we de stad Melakka uitgereden. De rit verliep voorspoedig tot dat we gingen tanken.... De auto starte niet meer... 3 uur stil gestaan langs de snelweg bij een tankstation. Toen kregen we een jumpstart, we zijn toen in 1 keer doorgereden naar het hotel. De auto uitzetten?? Nee, dat durfde we niet meer pas na het inchecken, bagage uitstallen en alles controleren of alles goed was, ging de touringcar van de familie van Rossum uit. Bellen en nog eens bellen heeft ons opgeleverd dat we hopelijk vanavond of morgen een nieuwe accu krijgen in de auto(maar de auto doet het nu weer naar behoren!!!!) Voor de ontspanning besloten om naar het zwembad te gaan, jullie denken natuurlijk heerlijk zwembad lekkere temperatuur maar nee... Een zwembad met een koude temperatuur onze Chiel sprong er gelijk in en onze Maarten ja dat is een verhaal apart... Trappetje op, trappertje af, en ja hoor na 8 minuten lag ook hij in het water. Daarna naar de hotelkamer gegaan ons opgefrist en lekker gaan eten in het hotel.
Slaaplekker voor jullie alvast !

Liefs,
De familie van Rossum

• 28 Juli 2014 - 19:46

Lunet Wils:

O jee, autopech! Niet leuk, maar later wel leuk om te vertellen! ;-)
    Hopelijk gaat alles verder voorspoedig! Geniet lekker!

• 29 Juli 2014 - 11:08

Willem:

Ik heb genoten van het pech verhaal en zat gelijk te denken aan die prachtige website: "Waarbenjijnu". Haha hihi (lekker) kramperen bij een tankstation met een kapotte touringcar. En dat "trapje op" en "Trapje af" zag ik ook helemaal voor mij. Super gaaf. Veel plezier ik ga zo weer werken.

• 30 Juli 2014 - 11:48

Oma V. Rossum:

wat een bangerd die Maarten, ik zal heel blij zijn als jullie weer thuis zijn, ik mis jullie.
    Nog een fijne vakantie en tot gauw, Oma
    groetjes voor allemaal.

Hallo vrienden,

Zo zie je maar dat ook goed je alles gepland hebt er altijd wat tgen kan zitten of mis kan gaan, dat hoort er ook bij. Gelukkig is alles weer goed gekomen en een een verfrissende duik/sprong/via trappetje maakt een hooop goed. En Maarten is echt een stoere kerel, heb ik altijd al gezegd.......

• 31 Juli 2014 - 16:05

Wim Warnaar:

Ben een beetje te ongeduldig geweest...... te vaak op "reaktie plaatsen"gedrukt.