Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu

Redang

Door: Chiel

Blijf op de hoogte en volg Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel

03 Augustus 2014 | Maleisië, Pulau Redang

Zondag 3 augustus 2014

Hallo iedereen,

Vanmorgen ging de wekker om 7 uur, om vervolgens lekker te ontbijten en een onderwatercamera te huren voor onze snorkeltrip om 9 uur. We gingen eerst naar een schildpadden opvang, daar kon je zeeschildpadden vasthouden en kregen we uitleg over de opvang etc. Toen zijn we gaan snorkelen op zoek naar schildpadden, maar helaas vandaag niet... We zijn terug gegaan met de boot na het hotel. Toen we er waren was het half 1 en hebben we geluncht en zijn daarna lekker op het strand gaan liggen. We hebben snorkels gehuurd voor 3 dagen dus we konden nog lekker snorkelen. Heel veel mooie vissen die je aan kon raken zo dichtbij kwamen ze! Toen naar de andere kant van het strand gegaan, naar de rotsen kant, en hebben we daar gesnorkeld en wat we daar zagen we, jullie geloven het niet. Op weg naar schildpadden maar we hebben geen schildpad gezien maar wat we wel gezien hebben....
Haaien! ( Black tips shark) Ze kwamen op een meter van je af , zo gaaf! Ze waren ongeveer een meter lang. Toen nog even op het strand gelegen en naar het zwembad gegaan. Na het zwembad zijn we even wat gaan eten, daarna wat gedronken in de bar en lekker gaan slapen.

Tot morgen,

De snoekbaars!

• 05 Augustus 2014 - 09:19

Wim Warnaar:

Hallo snoekbaars en familie,

Geen schildpadden maar wel haaien dat is nogal een verschil....Het is natuurlijk prachtig tussen alles wat er zwemt en groeit door te zwemmen, al die prachtige kleuren, wellicht nog foto,s gemaakt met een onderwatercamera?

Have fun,

Johan&Wim, xx