5 augustus Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu 5 augustus Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu

5 augustus Redang

Door: Chiel

Blijf op de hoogte en volg Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel

05 Augustus 2014 | Maleisië, Pulau Redang

Dinsdag 5 augustus 2014

Hoihoi,

De dag begon met een flink potje regen en onweer. Na het ontbijt was het droog en zijn we naar het strand gegaan. Daar hebben we even gesnorkeld met brood om vissen te voeren. Maar dat was niet zo als verwacht, er was een grote vis met grote tanden die even het brood bij ons kwam halen toen hebben we het brood maar los gelaten. Er waren ook kleine vissen maar die probeerde ook in je been te happen. Daarna heeft papa een massage laten doen, relaxed dacht hij haha, hij is zwaar gemarteld met een Maleisische vrouw die op zijn rug ging zitten en hem sloeg. Toen hebben wij nog oorkaarsen gedaan. Nog even gezwommen voor de laatste keer in deze zee en in dit zwembad, op naar morgen.
De laatste reisdag naar huis!

De snorkelaars!