4 augustus Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu 4 augustus Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel Rossum - WaarBenJij.nu

4 augustus Redang

Door: Maarten en Chiel

Blijf op de hoogte en volg Maarten, Yvonne, Tessa en Chiel

05 Augustus 2014 | Maleisië, Pulau Redang

Maandag 4 augustus

Vandaag wezen snorkelen met een excursie op een boot naar een beschermd koraal gebied, Marine park.
Daar aangekomen was het mega druk (Chinezen) maar eenmaal in het water viel het mee.
Er lag een Vietnamees oorlogsschip op de bodem (in een oorlog tot zinken gebracht door Maleisië) er zaten mega veel vissen en prachtig koraal!
We hebben ook een mureen gezien!
En een donkere reuzentandbaars, deze zat in een gat in de rots en kwam eruit toen de gids hem met een dode vis had gelokt.
Op de terug weg achter op het dek gezeten naar ons resort waar we halverwege onze tocht werden verast door 2 zeeschildpadden bijna bij de haven .
Daarna lekker geluncht en s'middags de vissen gevoerd door ze uit onze hand te laten eten tijdens het snorkelen. Ook hebben we lekker op het strand gelegen.
Nog even het zwembad in voor het eten, een bbq met seafood en heerlijke toetjes en vers fruit.
Afgesloten in de ....... Bar! Was top weer en tot morgen!
XXX M Y T C